Satın aldığım ürün kusurlu ise ne yapmalıyım?
Sorunun
ürünün yanlış kullanımına bağlı olarak kullanıcı hatasından (yanlış şarj etme,
yanlış pil kullanımı, çarpma, kırma, bozma, düşme sonucu kırılma, yanlış
montaj, yanlış kullanım…vb) kaynaklandığı tespit edilen durumlarda ürün iadesi
alınmaz.
Kusurun
kullanımdan / kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı durumlarda ürün inceleme
amaçlı tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.
İnceleme
sonucunda kusurlu olduğu bildirilen üründeki arızanın kullanıma bağlı
oluşmadığı, ürünün kusuru olduğu tespit edildiğinde tarafınıza ürünün; kusursuz
olan yenisi gönderilir ya da isteğinize göre iadesi alınır.
Eğer
ürünün kusursuz olan yenisi stoklarda mevcut değilse telefon ya da e-mail ile
bunun bilgisi size verilir.
Eğer
kusurlu ürünün, kusuru olmayan yeni ürün ile değiştirilmesini talep ederseniz;
kusurlu ürünlerin inceleme için tarafımıza gönderilmesi ve kusursuz yeni ürünün
size geri gönderilmesine ilişkin kargo bedelleri tarafımıza aittir.
Kusurlu
ürünün kusursuz yenisini istemez ve iade talebinde bulunmanız durumunda, iade
talebinizi iletişim formunu doldurarak ya da 0 212 528 45 24 hattımızı arayarak
bize bildirebilirsiniz.
Teslim
tarihiden itibaren ilk 14 gün içerisinde arıza bildirimi yapmanız ve ürünü
göndermeniz durumunda söz konusu arızanın tespit edilmesiyle beraber iade ya da
değişim hakkınızı kullanabilirsiniz.
Arızalı
olduğunu düşündüğünüz ürün için e-posta veya telefonla bilgi alarak arızanın
kullanım hatalarından kaynaklanıp kaynaklanmadığını öğrenip sorunu yerinde
gidermenizi sağlayabiliriz.
Arızalı
/ hatalı ürün size gönderildiği şekilde tüm aksesuarları, kutusu ve
kitapçıklarıyla eksiksiz, hasarsız ve kargoda oluşabilecek hasarlara karşı
uygun bir paket içinde göndermelisiniz.
Ürünün
kendisinde ya da orijinal ambalajında çizik, bant, etiket veya herhangi bir
hasar olmamasına dikkat ediniz. Ürünle birlikte satış faturası ile birlikte tüm
nüshaları gönderilmelidir. Arızalı ürün firmamıza ulaştığı gün arıza tespiti
için teknik servisimize alınır, arıza tespiti 3 iş günü içinde yapılır. Arıza
raporu onaylandıktan sonra iade süreci başlatılacaktır. Eğer aldığınız ürünün
teknik servisi yetkili servislerce yapılıyorsa, ürün en kısa sürede arıza
tespiti için firmamız tarafından yetkili servise gönderilir ve servisin verdiği
arıza raporu neticesinde değişimi yapılır veya iade alınır.
Kullanıcı
kusurundan kaynaklanan arızalar iade ve garanti kapsamı dışındadır. (Düşme,
kırılma, yetkisiz tamir, yanma, voltaj değişiklikleri vb.)
Ürün
satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünü teslim aldığınız tarihten
itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve
hiçbir gerekçe göstermeksizin malı (ürünü) reddederek sözleşmeden cayma hakkına
sahipsiniz.
Siparişimdeki ürün veya ürünleri nasıl iade edebilirim?
Satın
aldığınız ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde aşağıdaki
koşullara uyması halinde iade edebilirsiniz.
İade
edeceğiniz ürün ile birlikte hediye veya promosyon ürün mevcut ise tamamını
iade etmeniz gerekmektedir.
Faturası
kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası
düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz. Faturanın tüm nüshaları gönderilmediği
takdirde KDV ve yasal tüm yükümlülükler müşteriye ait olur ve bu bedel iade
edilmez.
İade/değişim
işlemlerinde satın alınan ürüne ait orijinal kutusu/ambalajı zarar görmeyecek
şekilde muhafaza edilmeli ve gönderilmelidir.
Cayma
hakkını kullanabilmeniz için iade etmek istediğiniz ürünlerin satış değerini
yitirmemiş olması gerekmektedir.
Orijinal
ambalajı bozulmuş, kutu ve iç aksesuarları olmayan, tekrar satılabilirlik
özelliğini yitirmiş ürünlerin iadesi yapılamaz.
İade
edilmek istenen üründe herhangi bir hasar, çizilme, yırtılma, bant-etiket
kullanımı ve kutu içeriğinde eksilme varsa ürün iadesi kabul edilmez.
T.C.Sağlık
Bakanlığı’nın Hijyenik Ürün Yönetmeliği’ne göre ayıplı ürün olmadığı sürece
hijyenik ürünlerin açıldıktan sonra iade edilemez veya değişim yapılamaz.
Kitap,
CD, kaset gibi ürünlerin iade ya da değişimi yapılmamaktadır. Kostüm/şapka gibi
ürünlerin iadesi mümkün değildir. Ürün orijinal ambalajı bozulmadığı takdirde
başka bir beden/ölçü ile değişim yapılabilir.
İade
etmek istediğiniz ürüne ait satış faturasının tüm nüshalarını tarafımıza teslim
etmeniz gerekmektedir.
İade / Değişim işlemini nasıl başlatabilirim?
İade
etmek istediğiniz ürün için arpoyuncak.com.tr’de hesabınızda bulunan sipariş
detayları bölümümüzden iade talebinde bulunabilirsiniz. Sipariş detaylarınızdan
“İade/Değişim Talep Et” butonuna tıklayarak, Aras Kargo ile ürünü geri gönderebilirsiniz.
Ürünleri hasar görmeyecek şekilde faturası ile birlikte gönderimini sağlamanız
gerekmektedir.
İade
işlemleriniz ile ilgili her türlü sorunuz 0212 528 45 24 numaralı hattımızdan
veya arp@arpoyuncak.com.tr adresinden müşteri hizmetleri yetkilimize
ulaşabilirsiniz.
İade ettiğim ürünün ödemesini ne zaman alabilirim?
İade
edilen ürünler için yapılacak ödeme, ürün bedeli ile birlikte siparişi oluşturma
sırasında ödediğiniz kargo bedeli kadardır. Kredi kartına iade edilecek tutar
bankanızın iade prosedürüne bağlı olarak 10 iş günü içinde tamamlanabilir.
İade
işlemleriniz ile ilgili her türlü sorunuz için 0 212 528 45 24 numaralı
hattımızdan veya arp@arpoyuncak.com.tr adresinden müşteri hizmetleri
yetkilimize ulaşabilirsiniz.